Handelsbetingelser
Kontaktinformation
Nordiske
Skous Kvarter 32
7100, Vejle
V/nordiske ApS - CVR: 42436399
Kontakt os på mail: hej@nordiskeshop.dk
Henvendelser på telefon kan ske i hverdage mellem 09 & 16 på tlf: 45 93 88 89 58
Produktinformation
Alle plakater er printet på 230 gram mat museumspapir, hvilket sikrer dig en plakat i god kvalitet.
Alle plakaterne sælges uden ramme.
Da skærmindstillinger er individuelle, kan farverne på det produkt du får godt risikere at variere en smule, fra det du ser her på siden. Dog vil farven altid ligge tæt på.
Priser
Priser kan variere fra dag til dag. Køber bliver faktureret den pris, der er gældende på bestillingsdagen. Alle priser på den danske webshop er vist i DKK og er inkl. moms.
Betaling
Der kan på hjemmesiden betales med Dankort, alle typer Visa kort, Mastercard, Mobilepay samt bankoverførsel.
- køb med Dankort eller andet kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afsendes fra Nordiskeshop.dk
Levering
Leveringen af plakaterne tager normalt fra 1 – 4 hverdage i Danmark.
Nordiske kan sende produkter i hele Verden
Hvis du er i tvivl om, hvorvidt din plakat kan nå frem til tiden, så skriv til os på hej@nordiskeshop.dk.
Reklamation
Ifølge dansk lovgivning har kunder 2 års reklamation på alle produkter. Ved køb af plakater fra Nordiskeshop.dk skal en reklamation af mangler og/eller skader på leverede produkter ske efter, at køber har opdaget manglen/skaden, og inden for rimelig tid efter konstateringen. Hvis ikke dette overholdes, mister køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Køber er således forpligtet til at undersøge varen snarest muligt efter modtagelsen.
Du bedes på forlangende angive med dokumentation, hvori manglen består.
Fortrydelsesret
Forbrugeren har 14 dage til at meddele en eventuel fortrydelse af købet og har herefter 14 dage til at sende de angivne produkter retur.
Forbrugeren kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. For plakater betyder dette, at plakaten kan åbnes og tages ud af emballagen. Hvis der er mærker på plakaten anses den for ikke at kunne videresælges, og kan derfor ikke returneres.
Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse får forbrugeren ikke retur.
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du anvende Post Nord/GLS, da de gør det muligt at spore varen, hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret og sammen med en kopi af fakturaen. Angiv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, og at du derfor ønsker at få tilbagebetalt varens pris.
Bemærk venligst, at returneringen sker for egen regning.
Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private, og ikke varer afhentet på vores kontor i Thisted eller varer solgt til virksomheder.
Nordiskeshop.dk tilbagebetaler det modtagne beløb, når den returnerede vare modtages i ubrugt og ubeskadiget stand.
Julegaver byttes altid frem til 31.Januar. Julegaver kan byttes til andre produkter på vores shop, eller udbetales som gavekort/tilgodebevis. Der gives ikke penge retur.
For yderligere oplysninger eller spørgsmål kan der sendes en mail til hej@nordiskeshop.dk
Varer der skal returneres sendes til
Nordiske
Skous Kvarter 32
7100, Vejle
Hjemmesiden nordiskeshop.dk drives af firmaet:
Paper Ministry ApS - CVR: 42436399
Skous Kvarter 32
7100, Vejle
Kontakt
Ved at acceptere handelsbetingelserne, accepterer du samtidig at nordiske må kontakte dig i forbindelse med dit besøg på www.nordiskeshop.dk, samt vedrørende din bestilling på www.nordiskeshop.dk.
Persondatapolitik
Når du handler hos Nordiske har vi brug for følgende oplysninger, for at betjene dig:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mail adresse.
For at levere varen til dig, samt behandle din transaktion er vi nødt til at registrere og videregive dine oplysninger til de serviceudbydere som hjælper os med at betjene dig.
Dine personoplysninger registreret hos Nordiske og opbevares i fem år, ifølge den gældende lovgivning. Når der er gået frem år fra registreringstidspunktet, bliver dine oplysninger slettet.
Nordiske ApS er den dataansvarlige når du handler på nordiskeshop.dk
Som kunde hos Nordiske har du til enhver tid ret til at kontakte os, hvis du har nogle indvendinger mod registreringen af din data. Samtidig har du også ret til at få indsigt i de oplysninger, der er registreret om dig. Henvendelserne i den forbindelse rettes til: hej@nordiskeshop.dk
Hvis du ønsker at læse mere om vore privatlivspokitik, samt indsamling og opbevaring af data, bedes du klikke her.
Forbehold for ændringer
Nordiskeshop forbeholder sig retten til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for dette website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om, hvorvidt der sker ændringer.
Links:
FDIH / Forbrugerrådet www.fdih.dk
Forbrugerstyrelsen www.forbruger.dk
Forbrugerrådet www.forbrugerraadet.dk
Forbrugerinformation www.forbruger.dk
Nordiskeshop forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Nordiskeshop vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, medmindre det er nødvendigt for at foretage en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkortinformationer eller personlige data til tredje part uden din forudgående tilladelse. Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.